میخواهم دوباره برگردم

ژانویه 6, 2012 at 7:19 ب.ظ. 8 دیدگاه

اصلا کسی یادش هست که اینجا هست؟؟؟؟

یه روزی یه خونه­ ای بود یه خانمه­ ای و یه آقاهه­ ای بودن که اینجا رو ساختن به امید همه خونه شدنشون .

حالا یک سال و نیمی هست  که با همدیگه هم­ خونه شدن و ناجوانمردانه اینجا رو فراموش کردن.

حالا امروز یهو یادم افتاد که وبلاگی هم بود که کلی دوست و آشنا برامون پیدا کرد و من هنوز که هنوزه دوستام رو فراموش نکردم ، مرتب نوشته­ هاشون رو میخونم و با شادی و غمشون ، شاد و نارحت میشم.

حالا باز تصمیم دارم اقلا هفته ای یه بار به اینجا سر بزنم و دوست دارم شما هم منو به خاطر بیارین .

منتظرتون هستم

خانمه

Entry filed under: افاضات خانمه. Tags: .

ياس كبود نهار یه روز تعطیل

8 دیدگاه Add your own

  • 1. علی  |  ژانویه 6, 2012 در 9:30 ب.ظ.

    به سلامتی
    ——————-
    سلامت باشين

  • 2. خانومی  |  ژانویه 6, 2012 در 10:48 ب.ظ.

    سلام عزیزم
    اتفاقا چند روز یادت افتادم اومدم اینجا دیدم چه گردو خاکی گرفته اینجارو
    حتما بنویس عزیزم
    من به یادتم گل خانوم
    ———————————–
    سلام دوست عزيز .
    بازم خوبه كه شما منو يادت بود

  • 3. هانیه  |  ژانویه 7, 2012 در 8:44 ق.ظ.

    اولا که سلام به خانمه!
    دوماً عزیز جان فکر کردی ما که این یه سال و نیم بودیم اینجا فراموش نشدیم؟! فکر کردی اینجا خبری بوده؟! نه عزیزم! اینجام تقریباً یک سالی هست که دیگه داره می میره و همه همدیگه رو فراموش کردن!
    ————————-
    علیک سلام هانیه جان.
    گودر اومد تموم وبلاگها رو از یاد بردیم .
    حالا دیگه گودر هم نداریم

  • 4. شکلات تلخ  |  ژانویه 7, 2012 در 6:48 ب.ظ.

    بااااااااااااااادمه
    ————————
    لطف داری عزیز .
    حال پدرت چطوره؟

  • 5. reyhan.iceheart@gmail.com  |  ژانویه 10, 2012 در 9:57 ق.ظ.

    خانمه جونم خوبی؟ آقاهه خوبه؟ تو رو خدا بازم بنویس
    ما هیچ وقت فراموشت نمی کنیم
    دلمون واست تنگ میشه

  • 6. راما  |  ژانویه 10, 2012 در 9:58 ق.ظ.

    من راما بودم بالا چرا اسمم اینطوری منتشر شد؟

  • 7. آسمان آبی  |  ژانویه 18, 2012 در 2:14 ب.ظ.

    من هنوزم شما رو یادمه
    خوشبخت باشین

  • 8. شکوفه  |  نوامبر 18, 2012 در 8:47 ق.ظ.

    خوش برگشتی خانوم! اصلا شوکه شدم وقتی که دیدم بالاخره با هم هستین برای همیشه 🙂 مبارکتون باشههههههههههههههه

بیان دیدگاه

Subscribe to the comments via RSS Feed


نوشته هاي قبلي

RSS گوگـــــل ريــــدر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازديد

  • 48٬044 بازديد

افراد آنلاين